26.04.2011 г.

Дали се вижда вече Нибиру?

Има доста варианти за края на Света , който щял да бъде  2012 година.
Един от вариантите е сблъсък с гигантската планета Нибиру, която трябва да видим с просто око  май 2011г. Няма никакви официални изявления на НАСА  в защита на  тази теория. Аз следя  информацията публикувана в  интернет . Има много видеоклипове на  уж видяната планета Нибиру. Понеже  съм сънувала приближаването  до Земята на някаква оранжева планета, затова ми е много интересно  и очаквам да видя и снимки с официално изявление, което ми се струва, че трябва да има след като планетата се вижда с просто око от жителите на Земята. Тая планета  няма да се сблъска със Земята но ще се допре до нея (така съм го сънувала).
  
  Дали е така - ще видим и ние  след месец май 2011 година- малко остана да разберем дали я има тая планета Нибиру и кой казва истинта.

23.05.2011

"Снимах залеза и при смяна на експозицията видях това. 23.05.2011,20:09ч. гр. Анапа,Краснодарски край, Русия 



Но явно не  може да излезе на снимките на всички хора. Ето  това е снимка направена в Германия  на 24.05.2011 , 19:11ч. Така ,че продължавам да се питам- идва ли  Нибиру?
 Известен е ефекта Флеър(Flare), който  се дължи на пряко попадение на светлина отстрани на лещите на обектива. За допълнителна информация специалистът ни препоръча следните сайт:http://en.wikipedia.org/wiki/Lens_flare
Так че ако снимате Слънцето , на някои снимки може да се появи до слънцето друг обект. Така ,че  тия снимки  си имат своето обяснение. Според мен  планетат Нибиру трябва да е тъмен обект ,защото тя не е звезда а планета на която евентуално дори има живот,

3 коментара:

  1. Тези неща които се виждат на филмчетата са или отражения или измама според мен. Ако не са това би значило, че Нибиру има собствен източник на светлина, защото иначе не би било възможно да се види толкова близко до слънцето при това толкова ярко.

    ОтговорИзтриване
  2. iskam da popitam ot kade po tochno trq da doide tazi planeta IUG ZAPAD SEVER IZTOK nqkoi imali takava informaciq

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има доста фалшива информация в нета за Нибиру,но на това, което според мен, може да се вярва са "Житните кръгове".В публикацията ми "Житни кръгове в Италия-17 юни 2012г" , има видео с снимки които дават информация за точката на навлизане на системата Нибиру в Слънчевата система което трябвало да стене декември 2012.

      Изтриване